piątek, 18 października 2013

30 Day Shred-podsumowanie i refleksje.

30 Day Shred to program treningowy autorstwa Jillian Michaels. Składa się z trzech etapów, każdy trwa 10 dni. Do wykonywania tych ćwiczeń nie potrzebujemy nic więcej, jak pary hantli. O wadze mniej więcej 1,5-2,5 kg. Sama używałam 2,5 kg, ale tylko z racji na to, że już wcześniej miałam wyćwiczone ręce i mogłam bez problemu nimi machać. Jeśli ktoś nie ma dostępu do hantli, równie dobrze może posłużyć się butelką wody na początek.
1 lvl był osobiście dla mnie najprzyjemniejszy. Umiarkowany wycisk.
2 lvl moim zdaniem jest najgorszy i nie wykonywałam go z przyjemnością, ale to tylko 10 dni i można było to przetrwać. ;)
3 lvl był równie przyjemny, jak pierwszy. I też z racji na lepszą kondycję po poprzednich.
Zaletą tego programu jest fakt, że trwa tylko 30 dni, a długość każdego treningu wynosi około 30 minut. Dzięki 30 Day Shred jesteśmy w stanie poprawić naszą kondycję, wysmuklić ciało, zgubić dodatkowe centymetry i po prostu poczuć się lepiej we własnym ciele.
Spróbuj i przekonaj się jakie efekty będą u Ciebie! ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz